Obchodní a provozní podmínky
1. Základní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní a provozní podmínky se vztahují na služby kreativního studia Holubník a upravují vzájemná práva a povinnosti provozovatele služeb a fyzické osoby (dále “zákazník”), která uzavírá smlouvu o poskytování služeb.
Provozovatelem kreativního studia Holubník je společnost Holubník studio, s.r.o.
Adresa sídla: Nové sady 988/2, 602 00 Brno – Staré Brno
IČ: 21338884
Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 138187.
Provozovna studia: Holubník studio, Nové sady 22, 602 00 Brno-město.
Web: www.holubnikstudio.cz
Tel.: +420 774 209 222
E-mail: info@holubnikstudio.cz
2. Vymezení pojmů
Otevřená lekce je taková lekce, na kterou se zákazník může přihlásit jednorázově a bez nutnosti navštívit další navazující lekce nebo kurzy. Otevřená lekce probíhá pod vedením lektora.
Dlouhodobý kurz je takový kurz, který se skládá z více lekcí, které na sebe mohou a nemusí navazovat. Některé kurzy nabízí možnost rezervovat si jednotlivé termíny jako otevřené lekce (viz popisy kurzů na webu a v Rezervačním systému). Dlouhodobý kurz probíhá pod vedením lektora.
Víkendový workshop je takový intenzivní dlouhodobý kurz, který probíhá v sobotu a neděli. Nutno je přihlásit se na celou dobu trvání kurzu.
Soukromé akce jsou uzavřené akce, např. teambuildingy nebo rozlučky se svobodou, které si zákazník předem objedná přes e-mail nebo formou poptávky na webu.
Teambuildingem se rozumí různé druhy aktivit, které vedou ke zlepšení pracovních a společenských vztahů či vedou k odpočinku zaměstnanců ve firmách a organizacích.
Členství do sdíleného ateliéru je možnost využívat prostory a materiál studia Holubník dle předem zvolených parametrů
Rezervační systém je webová stránka na adrese www.holubnik-studio.rsystem.cz. Přes tento systém probíhá vytváření a správa rezervací na lekce, kurzy, workshopy a sdílený ateliér.
3.
Každý klient je povinen seznámit se s Obchodními a Provozními podmínkami Holubník Studio. Zakoupením jednorázového vstupu, kurzu, workshopu nebo kreditu potvrzuje, že se s Obchodními a Provozními podmínkami seznámil, a zavazuje se jej plně respektovat a dodržovat.
4.
Každý klient je povinen se při vstupu do studia prokázat jménem, na kterém je v systému vytvořená rezervace nebo zakoupené členství do sdíleného ateliéru. Aktuálně platný ceník služeb je dostupný u jednotlivých lekcí na webových stránkách Rezervačního systému. Řádně uhrazené vstupné opravňuje klienta ke vstupu do prostor kreativního studia a využívání jeho zařízení či služeb.
Vstup do studia je povolen pouze osobám starších 18 let.
Prostor studia je z důvodu bezpečnosti monitorován kamerovým systémem.
5.
Studio Holubník je otevřeno dle aktuálně aktuálního rozvrhu, jenž je uveden na webových stránkách Rezervačního systému. Pro členy sdíleného ateliéru je studio otevřeno denně od 7:00 do 21:00. Popřípadě dle telefonické dohody. Studio je otevřeno pro zákazníky 15 minut před začátkem lekce nebo kurzu.
6.
Účast na lekci je možné rezervovat využitím Rezervačního systému. Výtvarné a další lekce probíhají pod vedením lektorů.
7.
Platba lekcí dle ceníku studia probíhá předem přes Rezervační systém. Platba speciálních lekcí, kurzů a workshopů se provádí on-line bankovním převodem, přes platební bránu GoPay či zvýhodněným kreditem (viz bod 9).
Aby byla rezervace považována za platnou, je potřeba ji uhradit do 24 hodin od jejího vytvoření.
8. Slevové kódy
Platný slevový kód lze využít v Rezervačním systému provozovatele, a to přímo během vytváření rezervace na lekci, kurz nebo workshop.
Pro uplatnění slevového kódu je potřeba si otevřít detail lekce, kurzu nebo workshopu v Rezervačním systému. Vložte slevový kód do pole „Slevový kód“. Pokračujte v rezervaci dál. Sleva se v následujícím kroku automaticky odečte z celkové ceny za danou rezervaci .
V případě, že se sleva neodečte od ceny za rezervaci, nás prosím kontaktujte na e-mail info@holubnikstudio.cz.
9. Kredit
Kredit si můžete zakoupit v Rezervačním systému, kde zvolíte požadovanou hodnotu kreditů. Zakoupit jej lze přes platební bránu GoPay či bankovním převodem.
Vložením 600 Kč získáte 700 kreditů.
Vložením 1000 Kč získáte 1200 kreditů.
Vložením 1500 Kč získáte 1800 kreditů.
Kredit lze uplatnit na otevřené lekce, dlouhodobé a víkendové kurzy. Kredit nelze uplatnit na speciální lekce, u nichž bude tato informace vyznačená.
Pohyb kreditu můžete sledovat on-line na svém profilu v Rezervačním systému. Kredit je nepřenosný a nelze proměnit za zboží ani za peníze. Kredit je časově neomezený a nevratný. Kredit nelze kombinovat s dalšími slevovými nabídkami.
10. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy lze objednat přes e-mail info@holubnikstudio.cz nebo zakoupit ve studiu. Po uhrazení získá klient dárkový poukaz ve formátu pdf na e-mail, nebo si jej může vyzvednout na recepci studia v tištěné formě.
Pro uplatnění poukazu je potřeba se přihlásit nebo zaregistrovat do Rezervačního systému. Na hlavní stránce v části Můj kredit kliknete na odkaz Mám poukaz. Do pole označené jako Poukaz vložíte pětimístný kód poukazu. Kliknutím na tlačítko Zkontrolovat a následně na Uplatnit se hodnota poukazu se přičte do uživatelského účtu jako kredit, který můžete použít pro uhrazení vstupu na lekce a kurzy.
Aktuální stav kreditu najdete na svém profilu v sekci Kredit. Poukazy nelze proměnit ani směnit za peníze. Pokud je platnost dárkového poukazu omezena, je v něm přímo stanovena.
Poukaz lze uplatnit maximálně 120 dní před začátkem kurzu, workshopu nebo lekce.
11. Sdílený ateliér
Zákazník má možnost zakoupit si měsíční členství do sdíleného ateliéru, které mu umožňuje využívat prostory studia Holubník dle zvoleného členství. Zakoupením členství se zákazník stává členem, a to po dobu trvání členství.
Sdílený ateliér je otevřen denně od 7:00 do 21:00, není-li uvedeno jinak.
Na daný měsíc má člen možnost zakoupit si balíčky Basic, Super nebo Top, díky kterým může využívat materiál dostupný ve studiu. Tyto materiály jsou členům volně přístupné – ve studiu jsou označeny viditelně štítkem “Sdílený ateliér”. Uhrazené poplatky za nevyužité balíčky jsou nevratné. Kromě balíčků je možno zakoupit také další kusové materiály: plátna, lino, keramickou hlínu. Nákup balíčků i materiálů probíhá předem přes Rezervační systém.
V rámci rychlého a konzumního světa prosíme všechny členy, aby se všemi materiály a pomůckami zacházeli s láskou a množství vždy dopředu zvážili.
Rezervaci místa si členové vytváří vždy na daný měsíc přes Rezervační systém, ve kterém si předem vyblokují termín, čas a místo v ateliéru. Provozovatel doporučuje vytvářet rezervaci místa včas. Pokud ve studiu probíhá kurz, je počet volných míst do sdíleného ateliéru snížený. Provozovatel v tomto případě nabízí možnost využít náhradní termíny v pátek či o víkendu.
V průběhu kurzů odpovídá za hudbu a rozmístění studia lektor kurzu.
Členům je zakázáno vodit do studia další osoby, které se neúčastní právě probíhajícího kurzu, lekce nebo workshopu nebo nemají zakoupené členství. Prostor je monitorován kamerovým systémem.
První vstup do studia probíhá se zodpovědnou osobou. Každý z členů obdrží klíč a vlastní unikátní kód. Členové jsou vždy povinni evidovat svůj příchod a odchod ze studia pomocí kódu.
Členové mají možnost využít osobní skříňku na vlastní zámek. Studio neručí za odložené nebo ztracené věci. Skříňka neslouží jako trezor.
12. Soukromé akce, teambuilding, rozlučky
Místo konání akce se určuje předem. Akce může probíhat v prostorách studia Holubník (kapacita do 20 účastníků), na pracovišti zákazníka, nebo na jiném zvoleném místě. V případě pronájmu jiného místa zodpovídá za nájem a podmínky užívání tohoto prostoru zákazník.
Při rezervaci akce požadujeme fakturační údaje zákazníka. Na místě budou všichni účastníci povinni podepsat prohlášení o seznámení s provozním řádem a bezpečnostními pravidly.
Před konáním akce proběhne telefonická konzultace, během které dohodneme materiály, detaily a obsah aktivit. Shrnutí těchto informací od nás následně obdržíte e-mailem.
Rezervace se stává platnou až po uhrazení zálohy ve výši 60 % z celkové ceny služby. Zbylých 40 % bude zákazníkovi vyúčtováno ihned po skončení akce se splatností 7 dní. Platby probíhají výhradně převodem na bankovní účet studia.
Zákazník je povinen potvrdit celkový počet účastníků min. 14 dní před začátkem akce na e-mail. Zákazník je povinen uhradit celkovou částku za potvrzený počet účastníků i v případě, že v den konání akce bude počet účastníků nižší.
Cenová nabídka služeb se může lišit v závislosti na výběru aktivity a počtu účastníků. Do celkové ceny je započítána příprava i úklid po skončení akce.
Catering si může zákazník zajistit sám po předchozí domluvě s provozovatelem studia. Pokud catering zajistí provozovatel, působí pouze jako zprostředkovatel. Zajištění a dovoz cateringu je poskytováno za příplatek.
Všichni účastníci budou na místě seznámeni s pravidly bezpečnosti práce a provozním řádem studia. Pokud akce probíhá mimo prostory studia Holubník, nenese studio odpovědnost za škody vzniklé na místě konání akce.
Pokud zákazník není spokojen s kvalitou poskytovaných služeb, má právo podat písemnou reklamaci na e-mail info@holubnikstudio.cz do 14 dnů od konání akce.
V prostorách studia Holubník je zakázáno požívat alkohol a omamné látky. V případě porušení tohoto pravidla si vyhrazujeme právo ukončit akci bez nároku na vrácení peněz.
13. Storno podmínky
Při pozdním zrušení místa na lekci, kurzu nebo workshopu má provozovatel právo účtovat si storno poplatek ve výši 100 % z ceny rezervovaných služeb.
Provozovatel má právo vykázat z prostoru studia osoby, které odmítají nebo v minulosti odmítly zaplatit útratu nebo storno poplatky.
13.1 Storno otevřených lekcí
Rezervovanou otevřenou lekci lze v Rezervačním systému zrušit max. 24 hodin před jejím začátkem. Pokud tak neučiníte a na lekci nepřijdete, bude její hodnota odečtena z kreditu, či po vás bude cena lekce vyžadována při příští návštěvě.
V případě stornování rezervace místa na lekci více než 48 hodin před jejím začátkem vám bude vrácena plná částka zaplacené služby v kreditu na váš účet v Rezervačním systému, pod kterým jste si místo na lekci rezervovali. Kredit lze následně využít pro uhrazení rezervace na jinou lekci.
V případě stornování rezervace méně než 48 hodin před začátkem lekce vám bude naúčtován storno poplatek dle následujících podmínek:
- Storno 48–24 hodin před začátkem lekce: storno poplatek činí 25 % z ceny lekce, zbylá částka vám bude vrácena na váš účet v Rezervačním systému jako kredit.
- Storno do nebo méně než 24 hodin před začátkem lekce: storno poplatek činí 100 % z ceny lekce.
13.2 Storno dlouhodobých kurzů a víkendových workshopů
Rezervovaný kurz nebo workshop lze v Rezervačním systému bez storno poplatku zrušit max. 14 dní před začátkem kurzu.
Po přihlášení na kurz či workshop je nutné, aby celá částka byla připsána na účet studia nejpozději do 24 hodin od vytvoření rezervace, jinak bude vaše rezervace automaticky stornována. Pokud se na dlouhodobý kurz nebo víkendový workshop hlásíte méně než 2 dny před jeho zahájením, je potřeba uhradit platbu do 6 hodin od vytvoření rezervace. Studio může po zákazníkovi vyžadovat potvrzení platby za kurz v případě, že platba na účet studia nedorazí před začátkem kurzu/workshopu.
V momentě přijetí platby dostanete potvrzení o platbě. Pokud byste částku uhradili a nepřišel vám do 24 hodin e-mail o potvrzení, kontaktujte nás (častým důvodem je nesprávně napsaný variabilní symbol).
V případě stornování rezervace méně než 14 dní (včetně) před začátkem dlouhodobého kurzu nebo víkendového workshopu vám bude naúčtován storno poplatek dle následujících podmínek:
- Storno 14 dní – 24 hodin před začátkem kurzu nebo workshopu: storno poplatek činí 50 % z ceny kurzu nebo workshopu, zbylá částka vám bude vrácena na váš účet v Rezervačním systému jako kredit.
- Storno do nebo méně než 24 hodin před začátkem kurzu nebo workshopu: storno poplatek činí 100 % z ceny kurzu nebo workshopu.
Storno poplatek vám bude odečten z kreditu, či po vás bude storno poplatek vyžadován při příští návštěvě.
Své místo však můžete převést na jinou osobu. Tyto změny je nutné ohlásit studiu zavčas na e-mail info@holubnikstudio.cz.
13.3 Storno soukromých akcí, teambuildingů a rozluček
Zrušení rezervace akce je zákazník povinen oznámit písemně na e-mail info@holubnikstudio.cz. Storno poplatek se v případě zrušení ze strany zákazníka řídí následujícími podmínkami.
- Storno minimálně 14 dní před konáním akce: bez storno poplatku.
- Storno 7–13 dní před konáním akce: 30 % z celkové ceny rezervace.
- Storno 6 dní – 0 hodin před konáním akce: 100 % z celkové ceny rezervace.
Při nedostavení se na lekci má provozovatel právo účtovat si storno poplatek ve výši 100 % z ceny rezervovaných služeb.
13.4 Storno členství ve sdíleném ateliéru
Členství ve sdíleném ateliéru lze zrušit kdykoliv písemným oznámením zaslaným na e-mail info@holubnikstudio.cz. Členství bude ukončeno ke dni, ve kterém bylo oznámení zrušení doručeno. Poplatky za členství jsou nevratné.
Na žádost člena je možné členství pozastavit na určitou dobu, a to z důvodu dlouhodobé nemoci nebo jiných závažných okolností. Po dobu pozastavení členství nebudou účtovány žádné poplatky a prostor ani vybavení nebudou k dispozici. Žádost o pozastavení členství musí být zaslána písemně na e-mail info@holubnikstudio.cz.
V případě porušení provozního řádu ateliéru nebo pravidel bezpečnosti si studio vyhrazuje právo okamžitě ukončit členství bez nároku na vrácení poplatků.
13.5 Storno ze strany provozovatele
Provozovatel může zrušit otevřenou lekci z důvodu nenaplnění minimální požadované kapacity. Kontrola obsazenosti probíhá 10 hodin před začátkem lekce. V případě zrušení lekce bude zákazník informován 10 hodin před začátkem lekce, a to prostřednictvím e-mailu. Uhrazená částka za lekci bude účastníkovi vrácena jako kredit na jeho profil v Rezervačním systému.
Provozovatel může zrušit dlouhodobý kurz nebo víkendový workshop z důvodu nenaplnění minimální požadované kapacity. Kontrola obsazenosti probíhá 24 hodin před začátkem lekce. V případě zrušení kurzu nebo workshopu bude zákazník informován 24 hodin před začátkem kurzu nebo workshopu, a to prostřednictvím e-mailu. Již uhrazená částka za rezervaci bude účastníkovi vrácena jako kredit na jeho profil v Rezervačním systému.
V případě, kdy je lekce, kurz nebo workshop zrušen ze strany provozovatele z důvodu nenaplnění minimální kapacity, má zákazník právo zažádat o vrácení uhrazených peněz na svůj bankovní účet. Žádost je potřeba zaslat na e-mail info@holubnikstudio.cz.
V případě zrušení lekce, kurzu, workshopu nebo soukromé akce z důvodu nemoci lektora nabídne provozovatel zákazníkům náhradní termín.
14.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za cennosti odložené ve studiu (osobní doklady, klíče, cennosti, šperky, peníze, platební karty, notebooky a jiné). Dojde-li k odcizení či ztrátě osobních věcí, je klient povinen neprodleně informovat o této skutečnosti zaměstnance studia a kontaktovat Policii ČR. Na dodatečné ohlášení krádeže či ztráty nebude brán zřetel.
Věci nalezené ve studiu budou uloženy ve ztrátách a nálezech po dobu 6 měsíců.
15.
Každý klient je povinen řídit se pokyny personálu. Při provozování příslušné činnosti ve studiu nesmí ohrozit své zdraví ani zdraví ostatních klientů. Dále je zakázáno jakýmkoli způsobem znečišťovat prostory.
Toalety pro zákazníky se nachází ve vedlejší části budovy se samostatným vstupem. Pro použití toalety si zákazník vypůjčí klíče, kterými si odemče vchod na toalety. Zákazník je povinen prostory toalety uzamčít ihned po opuštění těchto prostorů a bezprodleně vrátit vypůjčené klíče na původní místo.
16.
Klienti využívají veškeré zařízení a vybavení provozovatele na vlastní nebezpečí.
Na obsluhu studia či lektora se mohou klienti obracet také v případě, že potřebují zodpovědět dotazy vztahující se k vybavení.
Pro zajištění bezpečnosti v případě nouzových situací je studio vybaveno požárními prvky. Pro potřeby první pomoci je v prostoru studia označená lékárnička. Ta je vybavena dle platných předpisů a v souladu s poskytovanými službami.
V případě výpadku elektřiny nebo jiných havárií je stanoven postup, který zahrnuje okamžitou reakci a kontaktování odpovědných osob.
V celém vnitřním prostoru studia platí zákaz kouření a požívání alkoholických nápojů. Osobám pod vlivem alkoholu nebo jiných omamných látek je vstup do prostor studia zakázán. Pokud dojde k porušení zákazu, bude klientovi odepřen přístup do studia.
Hasicí přístroje jsou viditelně označeny a nachází v prostoru šatny studia a před toaletami.
Zákazníci nemanipulují s přímotopy, infra topidly nebo klimatizací, ani je neovládájí. Zákazníci bez svolení nezapínají žádné elektronické příslušenství do zásuvek, pokud o to nejsou požádáni pověřenou osobou.
17.
Každý klient je plně zodpovědný za svůj zdravotní stav. Studio Holubník nenese žádnou zodpovědnost za zdravotní stav klientů.
Každý klient je rovněž povinen dodržovat pokyny lektora vztahující se k vybavení a činnostem. V opačném případě nenese provozovatel žádnou zodpovědnost za vzniklé úrazy či zranění. Jakékoli zranění je nutné okamžitě ohlásit lektorovi. Během provozování aktivit nesmí klient ohrozit své zdraví, ani zdraví ostatních účastníků. Základní lékárnička první pomoci je v zázemí studia.
Zákazník si může při vstupu do studia vzít ochranné pomůcky, které slouží proti zašpinění oblečení. Provozovatel doporučuje vstupovat do studia pouze v oblečení, které se může zašpinit. Studio nezodpovídá za poškozené věci a oblečení.
18.
Po skončení lekce, kurzu nebo workshopu je každý klient povinen po sobě uklidit své místo a vrátit vypůjčené pomůcky.
19.
Klienti zodpovídají za škody vzniklé porušením Obchodních a Provozních podmínek, za ztrátu či poškození majetku Provozovatele, a to v plné výši, i když byla škoda způsobena neúmyslném jednáním.
Toto znění je platné od 17. 9. 2024.