Obchodní a provozní podmínky
1. Základní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní a provozní podmínky se vztahují na služby kreativního studia Holubník a upravují vzájemná práva a povinnosti provozovatele služeb a fyzické osoby (dále “zákazník” nebo “klient”), která uzavírá smlouvu o poskytování služeb.
Provozovatelem kreativního studia Holubník je společnost Holubník studio, s.r.o.
Sídlo: Nové sady 988/2, 602 00 Brno – Staré Brno
IČ: 21338884
Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 138187.
Provozovna: Holubník studio, Novobranská 80/10, 602 00 Brno-střed
Web: www.holubnikstudio.cz
Tel.: +420 774 629 735
E-mail: info@holubnikstudio.cz
2. Vymezení pojmů
Otevřená lekce je taková lekce, na kterou se zákazník může přihlásit jednorázově a bez nutnosti navštívit další navazující lekce nebo kurzy. Otevřená lekce probíhá pod vedením lektora.
Dlouhodobý kurz je takový kurz, který se skládá z více lekcí, které na sebe mohou a nemusí navazovat. Některé kurzy nabízí možnost rezervovat si jednotlivé termíny jako otevřené lekce (viz popisy kurzů na webu a v Rezervačním systému). Dlouhodobý kurz probíhá pod vedením lektora.
Víkendový workshop je takový dlouhodobý kurz, který probíhá v sobotu a neděli. Nutno je přihlásit se na celou dobu trvání kurzu.
Soukromé akce jsou kreativně zaměřené akce, např. teambuildingy, oslavy nebo rozlučky se svobodou, které si zákazník předem objedná přes e-mail nebo formou poptávky na webu. Soukromé akce probíhají pod vedením lektora.
Teambuildingem se rozumí různé druhy aktivit, které vedou ke zlepšení pracovních a společenských vztahů či vedou k odpočinku zaměstnanců ve firmách a organizacích.
Rezervační systém je webová stránka na adrese www.holubnik-studio.rsystem.cz. Přes tento systém probíhá vytváření a správa rezervací na lekce, kurzy, workshopy a sdílený ateliér.
3. Povinnosti zákazníka
Každý zákazník je povinen seznámit se s Obchodními a provozními podmínkami studia Holubník. Zakoupením vstupu, kurzu, členství do sdíleného ateliéru, workshopu nebo kreditu potvrzuje, že se s Obchodními a provozními podmínkami seznámil, a zavazuje se je plně respektovat a dodržovat.
Každý zákazník je povinen se při vstupu do studia prokázat jménem, na kterém je v systému vytvořená rezervace nebo zakoupené členství do sdíleného ateliéru. Aktuálně platný ceník služeb je dostupný u jednotlivých lekcí na webových stránkách Rezervačního systému. Řádně uhrazené vstupné opravňuje klienta ke vstupu do prostor kreativního studia a využívání jeho zařízení či služeb.
Každý klient je povinen řídit se pokyny personálu. Při provozování příslušné činnosti ve studiu nesmí ohrozit své zdraví ani zdraví ostatních klientů. Dále je zakázáno jakýmkoli způsobem znečišťovat prostory.
Každý klient je plně zodpovědný za svůj zdravotní stav. Studio Holubník nenese žádnou zodpovědnost za zdravotní stav klientů.
Po skončení akce, lekce, kurzu, workshopu nebo před odchodem ze sdíleného ateliéru je každý klient povinen po sobě uklidit své místo a vrátit vypůjčené pomůcky.
Vstup do studia je povolen pouze osobám starších 18 let. Mladším pouze s doprovodem dospělé zodpovědné osoby.
4. Otevírací doba
Studio Holubník je otevřeno v době lekcí a kurzů, tedy dle aktuálního rozvrhu, jenž je uveden na webových stránkách Rezervačního systému. Studio je otevřeno pro zákazníky 15 minut před začátkem rezervace.
Pro návštěvníky sdíleného ateliéru je studio otevřeno dle jejich rezervace přes Rezervační systém.
5. Rezervace a platba
Účast na lekci je možné rezervovat využitím Rezervačního systému. Výtvarné a další lekce probíhají pod vedením lektorů.
Platba lekcí a kurzů dle ceníku studia probíhá předem přes Rezervační systém, a to on-line bankovním převodem nebo přes platební bránu GoPay. Aby byla rezervace považována za platnou, je potřeba ji uhradit do 24 hodin od jejího vytvoření. Nebude-li rezervace uhrazena 10 dní před jejím začátkem, má provozovatel právo tuto rezervaci stornovat.
U dlouhodobých kurzů nabízíme možnost zálohy a uhrazení zbylé částky kurzovného později. Výše zálohy i termín splatnosti zbylé částky jsou vždy uvedeny v popisu kurzu v Rezervačním systému.
6. Slevy
Platný slevový kód lze využít v Rezervačním systému provozovatele, a to přímo během vytváření rezervace na lekci, kurz nebo workshop.
Pro uplatnění slevového kódu je potřeba si otevřít detail lekce, kurzu nebo workshopu v Rezervačním systému. Vložte slevový kód do pole „Slevový kód“. Pokračujte v rezervaci dál. Sleva se v následujícím kroku automaticky odečte z celkové ceny za danou rezervaci.
Slevové kódy a další slevové akce nelze navzájem sčítat.
V případě, že se sleva neodečte od ceny za rezervaci, nás prosím kontaktujte na e-mail.
7. Kredit
Kredit lze uplatnit na otevřené lekce, dlouhodobé a víkendové kurzy. Kredit nelze uplatnit na speciální lekce, u nichž bude tato informace vyznačená. Pohyb kreditu můžete sledovat on-line na svém profilu v Rezervačním systému. Kredit je nepřenosný a nelze proměnit za zboží ani za peníze. Kredit je časově omezený.
V případě zrušení rezervace ve lhůtě, která nepropadá storno podmínkám, se uhrazená částka za rezervaci vrací zákazníkovi jako kredit, který může využít na uhrazení jiné rezervace. Více viz bod 11. Storno podmínky.
8. Poukazy
Dárkové poukazy lze objednat přes e-mail, přes webový formulář nebo zakoupit osobně ve studiu. Po uhrazení získá klient dárkový poukaz ve formátu pdf na e-mail, nebo si jej může vyzvednout na recepci studia v tištěné formě.
Pro uplatnění poukazu je potřeba se přihlásit nebo zaregistrovat do Rezervačního systému. Na hlavní stránce v části Můj kredit kliknete na odkaz Mám poukaz. Do pole označené jako Poukaz vložíte pětimístný kód poukazu. Kliknutím na tlačítko Zkontrolovat a následně na Uplatnit se hodnota poukazu přičte do uživatelského účtu jako kredit, který můžete použít pro uhrazení vstupu na lekce a kurzy.
Aktuální stav kreditu najdete na svém profilu v sekci Kredit. Poukazy nelze proměnit ani směnit za peníze. Pokud je platnost dárkového poukazu omezena, je v něm přímo stanovena.
9. Sdílený ateliér
Sdílený ateliér je otevřen denně od 9:00 do 21:00, není-li uvedeno jinak. Aktuální otevírací doba se řídí rozvrhem v Rezervačním systému pod záložkou Sdílený ateliér.
Zákazníkům na sdíleném ateliéru je zakázáno vodit do studia další osoby, které se neúčastní právě probíhajícího kurzu, lekce nebo workshopu nebo nemají zakoupený vstup do sdíleného ateliéru.
9.1 Vstup do sdíleného ateliéru
Prostory studia může zákazník využít jako sdílený ateliér pro vlastní tvorbu, aniž by se účastnil kurzu, workshopu nebo lekce. Rezervaci místa si klienti vytváří vždy předem přes Rezervační systém, ve kterém si vyblokují termín, čas a místo v ateliéru. Provozovatel doporučuje vytvářet rezervaci místa včas.
Pokud ve studiu probíhá kurz, je počet volných míst do sdíleného ateliéru snížený. V průběhu lekcí, workshopů a kurzů odpovídá za hudbu a rozmístění studia lektor.
V rámci rychlého a konzumního světa prosíme zákazníky, aby se všemi materiály a pomůckami zacházeli s láskou a množství si vždy dopředu promysleli.
9.2 Sdílený ateliér pro vlastní kurz
Zákazník má možnost rezervovat si část nebo celé prostory studia pro svůj vlastní kurz, a to písemně přes e-mail.
Při rezervaci požadujeme fakturační údaje zákazníka. Rezervace se stává platnou až po uhrazení 100 % ceny rezervace, nebo zálohy ve výši 60 % z celkové ceny služby. Zbylých 40 % bude zákazníkovi vyúčtováno ihned po skončení akce se splatností 7 dní. Platby probíhají výhradně převodem na bankovní účet studia.
Uhrazením zálohy klient souhlasí s těmito Obchodními podmínkami. Storno podmínky se řídí bodem 11.3 těch obchodních podmínek.
Cenová nabídka služeb se může lišit v závislosti na požadovaném vybavení a počtu účastníků. Do celkové ceny je započítán čas na přípravu i úklid po skončení akce.
Na místě bude organizátor soukromého kurzu povinen podepsat prohlášení o seznámení s provozním řádem a bezpečnostními pravidly.
V prostorách studia Holubník je zakázáno používat omamné látky. V případě porušení tohoto pravidla si vyhrazujeme právo ukončit akci bez nároku na vrácení peněz.
10. Soukromé akce, teambuilding, rozlučky
Soukromé akce si klient může objednat písemně, a to výhradně přes e-mail nebo prostřednictvím webového formuláře.
Místo konání soukromé akce se určuje předem. Akce může probíhat v prostorách studia Holubník (kapacita do 20 účastníků), na pracovišti zákazníka, nebo na jiném zvoleném místě. V případě pronájmu jiného místa zodpovídá za nájem a podmínky užívání tohoto prostoru zákazník. Pokud akce probíhá mimo prostory studia Holubník, nenese studio odpovědnost za škody vzniklé na místě konání akce.
Při rezervaci akce požadujeme fakturační údaje zákazníka. Rezervace se stává platnou až po uhrazení 100 % ceny rezervace, nebo zálohy ve výši 60 % z celkové ceny služby. Zbylých 40 % bude zákazníkovi vyúčtováno ihned po skončení akce se splatností 7 dní. Platby probíhají výhradně převodem na bankovní účet studia. Cenová nabídka služeb se může lišit v závislosti na výběru aktivity a počtu účastníků. Do celkové ceny je započítána příprava i úklid po skončení akce.
Uhrazením zálohy klient souhlasí s těmito Obchodními podmínkami.
Před konáním akce proběhne telefonická konzultace, během které dohodneme materiály, detaily a obsah aktivit. Shrnutí těchto informací od nás následně obdržíte e-mailem.
Zákazník je povinen finálně potvrdit celkový počet účastníků min. 14 dní před začátkem akce na e-mail. Zákazník je povinen uhradit celkovou částku za potvrzený počet účastníků i v případě, že v den konání akce bude počet účastníků nižší.
Catering si může zákazník zajistit sám po předchozí domluvě s provozovatelem studia. Pokud catering zajistí provozovatel, působí pouze jako zprostředkovatel. Zajištění a dovoz cateringu je poskytováno za příplatek.
Na místě budou všichni účastníci povinni podepsat prohlášení o seznámení s provozním řádem a bezpečnostními pravidly. Všichni účastníci budou na místě seznámeni s pravidly bezpečnosti práce a provozním řádem studia.
V prostorách studia Holubník je zakázáno požívat omamné látky. V případě porušení tohoto pravidla si vyhrazujeme právo ukončit akci bez nároku na vrácení peněz.
Pokud zákazník není spokojen s kvalitou poskytovaných služeb, má právo podat písemnou reklamaci na e-mail do 14 dnů od konání akce.
11. Storno podmínky
Při pozdním zrušení místa či nedostavení se na akci, lekci, kurz nebo workshop má provozovatel právo účtovat si storno poplatek ve výši 100 % z ceny rezervovaných služeb.
Provozovatel má právo vykázat z prostoru studia osoby, které odmítají nebo v minulosti odmítly zaplatit útratu nebo storno poplatky.
11.1 Storno otevřených lekcí a vstupu do sdíleného ateliéru
Rezervovanou otevřenou lekci nebo vstup do sdíleného ateliéru lze v Rezervačním systému zrušit max. 24 hodin před začátkem rezervace. Pokud tak neučiníte a na rezervaci nepřijdete, bude její hodnota odečtena z kreditu, či po vás bude cena rezervace vyžadována při příští návštěvě.
V případě stornování rezervace více než 48 hodin před jejím začátkem vám bude vrácena plná částka zaplacené služby v kreditu na váš účet v Rezervačním systému, pod kterým jste si místo rezervovali. Kredit lze následně využít pro uhrazení rezervace na jinou lekci nebo pro vstup do sdíleného ateliéru.
V případě stornování rezervace méně než 48 hodin před začátkem vám bude naúčtován storno poplatek dle následujících podmínek:
- Storno 48–24 hodin před začátkem rezervace: storno poplatek činí 25 % z ceny rezervace, zbylá částka vám bude vrácena na váš účet v Rezervačním systému jako kredit.
- Storno do nebo méně než 24 hodin před začátkem rezervace: storno poplatek činí 100 % z ceny rezervace.
11.2 Storno dlouhodobých kurzů a víkendových workshopů
Rezervovaný kurz nebo workshop lze v Rezervačním systému bez storno poplatku zrušit max. 14 dní před začátkem.
Po přihlášení na kurz či workshop je nutné, aby celá částka byla připsána na účet studia nejpozději do 24 hodin od vytvoření rezervace, jinak bude vaše rezervace automaticky stornována. Pokud se na dlouhodobý kurz nebo víkendový workshop hlásíte méně než 2 dny před jeho zahájením, je potřeba uhradit platbu do 6 hodin od vytvoření rezervace. Studio může po zákazníkovi vyžadovat potvrzení platby za kurz v případě, že platba na účet studia nedorazí před začátkem kurzu/workshopu.
V momentě přijetí platby dostanete potvrzení o platbě. Pokud byste částku uhradili a nepřišel vám do 24 hodin e-mail o potvrzení, kontaktujte nás (častým důvodem je nesprávně napsaný variabilní symbol).
V případě stornování rezervace méně než 14 dní (včetně) před začátkem dlouhodobého kurzu nebo víkendového workshopu vám bude naúčtován storno poplatek dle následujících podmínek:
- Storno 14 dní – 24 hodin před začátkem kurzu nebo workshopu: storno poplatek činí 50 % z ceny kurzu nebo workshopu, zbylá částka vám bude vrácena na váš účet v Rezervačním systému jako kredit.
- Storno do nebo méně než 24 hodin před začátkem kurzu nebo workshopu: storno poplatek činí 100 % z ceny kurzu nebo workshopu.
Storno poplatek vám bude odečten z kreditu, či po vás bude storno poplatek vyžadován při příští návštěvě.
Své místo však můžete převést na jinou osobu. Tyto změny je nutné ohlásit studiu zavčas na e-mail.
V případě, že zákazník vynechá lekci v rámci dlouhodobého kurzu, může požádat o náhradu v podobě vstupu do sdíleného ateliéru, a to písemně na e-mail. Provozovatel zákazníkovi nastaví kredit v délce vynechané lekce, kterou klient použije pro vytvoření rezervace do sdíleného ateliéru. Zákazník takto může učinit jedenkrát za kurz. Platnost tohoto kreditu jsou 3 měsíce.
11.3 Storno soukromých akcí, teambuildingů a rozluček
Zrušení rezervace akce je zákazník povinen oznámit písemně na e-mail. Storno poplatek se v případě zrušení ze strany zákazníka řídí následujícími podmínkami.
- Storno minimálně 14 dní před konáním akce: bez storno poplatku.
- Storno 7–13 dní před konáním akce: 30 % z celkové ceny rezervace.
- Storno 6 dní – 0 hodin před konáním akce: 100 % z celkové ceny rezervace.
11.4 Storno ze strany provozovatele
Provozovatel může zrušit otevřenou lekci z důvodu nenaplnění minimální požadované kapacity. Kontrola obsazenosti probíhá 10 hodin před začátkem lekce. V případě zrušení lekce bude zákazník informován nejpozději 10 hodin před začátkem lekce, a to prostřednictvím e-mailu. Uhrazená částka za lekci bude účastníkovi vrácena jako kredit na jeho profil v Rezervačním systému.
Provozovatel může zrušit dlouhodobý kurz nebo víkendový workshop z důvodu nenaplnění minimální požadované kapacity. Kontrola obsazenosti probíhá 24 hodin před začátkem. V případě zrušení kurzu nebo workshopu bude zákazník informován 24 hodin před začátkem kurzu nebo workshopu, a to prostřednictvím e-mailu. Již uhrazená částka za rezervaci bude účastníkovi vrácena jako kredit na jeho profil v Rezervačním systému.
V případě, kdy je lekce, kurz nebo workshop zrušen ze strany provozovatele z důvodu nenaplnění minimální kapacity, má zákazník právo zažádat o vrácení uhrazených peněz na svůj bankovní účet. Žádost je potřeba zaslat na e-mail.
V případě zrušení lekce, kurzu, workshopu nebo soukromé akce z důvodu nemoci lektora nabídne provozovatel zákazníkům náhradní termín.
12. Ztráty a odcizení
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za cennosti odložené ve studiu (osobní doklady, klíče, cennosti, šperky, peníze, platební karty, elektronika a jiné). Dojde-li k odcizení či ztrátě osobních věcí, je klient povinen neprodleně informovat o této skutečnosti zaměstnance studia a kontaktovat Policii ČR. Na dodatečné ohlášení krádeže či ztráty nebude brán zřetel.
Věci nalezené ve studiu budou uloženy ve ztrátách a nálezech po dobu 3 měsíců.
13. Ochrana, bezpečí a manipulace s vybavením
Klienti využívají veškeré zařízení a vybavení provozovatele na vlastní nebezpečí.
Na obsluhu studia či lektora se mohou klienti obracet také v případě, že potřebují zodpovědět dotazy vztahující se k vybavení.
Pro zajištění bezpečnosti v případě nouzových situací je studio vybaveno požárními prvky. Pro potřeby první pomoci je v prostoru studia označená lékárnička. Ta je vybavena dle platných předpisů a v souladu s poskytovanými službami.
V případě výpadku elektřiny nebo jiných havárií je stanoven postup, který zahrnuje okamžitou reakci a kontaktování odpovědných osob. Hasicí přístroje jsou viditelně označeny a nachází se v prostoru studia na přístupném místě.
V celém vnitřním prostoru studia platí zákaz kouření. Osobám pod vlivem omamných látek je vstup do prostor studia zakázán. Pokud dojde k porušení zákazu, bude klientovi odepřen přístup do studia.
Zákazníci nemanipulují s přímotopy, infra topidly nebo klimatizací, ani je neovládájí. Zákazníci bez svolení nezapínají žádné elektronické příslušenství do zásuvek, pokud o to nejsou požádáni pověřenou osobou.
Každý klient je rovněž povinen dodržovat pokyny lektorů a zaměstnanců studia vztahující se k vybavení a činnostem. V opačném případě nenese provozovatel žádnou zodpovědnost za vzniklé úrazy či zranění. Jakékoli zranění je nutné okamžitě ohlásit lektorovi nebo zaměstnanci studia. Během provozování aktivit nesmí klient ohrozit své zdraví, ani zdraví ostatních účastníků. Základní lékárnička první pomoci je v zázemí studia.
Zákazník si může při vstupu do studia vzít ochranné pomůcky, které slouží proti zašpinění oblečení. Provozovatel doporučuje vstupovat do studia pouze v oblečení, které se může zašpinit. Studio nezodpovídá za poškozené věci a oblečení.
14. Reklamace
Reklamace jsou možné přes e-mail info@holubnikstudio.cz.
15. Závěrečné ustanovení
Klienti zodpovídají za škody vzniklé porušením Obchodních a provozních podmínek, za ztrátu či poškození majetku provozovatele, a to v plné výši, i když byla škoda způsobena neúmyslným jednáním.
Toto znění je platné od 14. 10. 2025
